FAQ

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania!

Magazyny

Czy magazyny są ogrzewane?

Tak, nasze magazyny są ogrzewane. W okresie zimowym zapewniamy temperaturę powyżej 5°C.

Czy w obiekcie jest dostęp do bieżącej wody?

Tak, na terenie magazynów jest dostęp do bieżącej wody oraz toalet.

Jak wysokie są boxy?

Standardowa wysokość, do której można składować produkty to 2,5 m.

Czy istnieje możliwość obejrzenia magazynu przed jego wynajęciem?

Oczywiście, że tak. Zapraszamy do naszego Biura Obsługi Klienta.

Jak mogę przetransportować swoje rzeczy z samochodu do boxu?

W obiekcie znajduje się winda towarowa ułatwiająca transport. Do użytku Najemców udostępniamy również wózki paletowe i wózki platformowe.

Bezpieczeństwo

W jaki sposób można dostać się do budynku, w którym znajdują się boxy?

Dostęp do budynku jest możliwy tylko przy użyciu indywidualnie nadanego każdemu Najemcy kodu dostępu.

Co w przypadku, gdy zgubię, zapomnę kod dostępu?

W takim wypadku należy zgłosić to w Biurze Obsługi Klienta osobiście, pisemnie lub jeśli wyrażono zgodę za pośrednictwem poczty elektronicznej, prośbę o dezaktywację starego kodu i nadanie nowego kodu dostępu.

Czy przedmioty składowane w magazynach są objęte ubezpieczeniem od kradzieży lub zniszczenia?

Nasze magazyny posiadają ubezpieczenie OC. W celu ubezpieczenia przedmiotów składowanych przez Najemców, oferujemy indywidualną polisę ubezpieczeniową.

W jaki sposób muszę zabezpieczyć swój magazyn?

Obowiązkowym zabezpieczeniem jest kłódka, można skorzystać z własnej kłódki lub zakupić ją w naszym sklepie, w Biurze Obsługi Klienta.

Płatności

Jak mogę zapłacić za box?

Udostępniamy możliwość zapłaty przelewem tradycyjnym, kartą kredytową lub gotówką.

Do kiedy należy zapłacić za box?

Faktury wystawiamy na początku miesiąca z terminem płatności do 7 dnia każdego miesiąca.

Co jest wliczone w cenę najmu, czy są jakieś dodatkowe opłaty?

Wynajmując box nie musisz obawiać się o żadne ukryte opłaty, koszty obejmują miesięczny czynsz najmu. Opłata miesięczna jest stała i uwzględnia takie elementy jak utrzymanie porządku, ochronę, monitoring.

Umowa

Na jak długo muszę podpisać umowę?

Minimalny okres wynajmu wynosi 14 dni.

Jaki jest termin wypowiedzenia umowy najmu?

Termin wypowiedzenia umowy najmu wynosi 14 dni od dnia złożenia oświadczenia w Biurze Obsługi Klienta lub otrzymania pisma lub wysłania wiadomości e-mail.

Czy mogę zarezerwować magazyn przez Internet?

Oczywiście, na stronie znajduje się formularz rezerwacyjny, który umożliwi rezerwację boxu na co najmniej 14 dni.

Czy formalności związane z wynajem magazynu muszę załatwiać osobiście?

Szczegóły dotyczące umowy można ustalić telefonicznie lub mailowo z Biurem Obsługi Klienta. Podpisanie umowy odbywa się w Biurze Obsługi Klienta, należy zabrać ze sobą dowód tożsamości lub pełnomocnictwo jeżeli jest to konieczne.

Strona Hovay używa plików cookies, by w skuteczniejszy sposób docierać do klientów, lepiej zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania. Ciasteczka możesz wyłączyć w swojej przeglądarce.