FAQ
Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania!
Magazyny
Czy magazyny są ogrzewane?
Tak, nasze magazyny są ogrzewane. W okresie zimowym zapewniamy temperaturę powyżej 5°C.
Czy w obiekcie jest dostęp do bieżącej wody?
Tak, na terenie magazynów jest dostęp do bieżącej wody oraz toalet.
Jak wysokie są boxy?
Standardowa wysokość, do której można składować produkty to 2,5 m.
Czy istnieje możliwość obejrzenia magazynu przed jego wynajęciem?
Oczywiście, że tak. Zapraszamy do naszego Biura Obsługi Klienta.
Jak mogę przetransportować swoje rzeczy z samochodu do boxu?
W obiekcie znajduje się winda towarowa ułatwiająca transport. Do użytku Najemców udostępniamy również wózki paletowe i wózki platformowe.
Czy w boxach można przechowywać motocykl, skuter lub kosiarkę spalinową?
Oczywiście można przechowywać motocykl, skuter lub kosiarkę spalinową, jednak należy pamiętać, aby każdorazowo przed wstawieniem ich do boxu, opróżnić zbiornik paliwa do minimum.
Czy boxy magazynowe są wyposażone w półki lub regały?
Nasze boxy magazynowe są niezagospodarowane, z uwagi na różne potrzeby klientów. Oczywiście można wyposażyć box w potrzebne regały we własnym zakresie.
Czy w magazynach można przechowywać zaprawy lub inne artykuły spożywcze?
Nie, w magazynach obowiązuje zakaz przechowywania artykułów spożywczych.
Bezpieczeństwo
W jaki sposób można dostać się do budynku, w którym znajdują się boxy?
Dostęp do budynku jest możliwy tylko przy użyciu indywidualnie nadanego każdemu Najemcy kodu dostępu.
Co w przypadku, gdy zgubię, zapomnę kod dostępu?
W takim wypadku należy zgłosić to w Biurze Obsługi Klienta osobiście, pisemnie lub jeśli wyrażono zgodę za pośrednictwem poczty elektronicznej, prośbę o dezaktywację starego kodu i nadanie nowego kodu dostępu.
Czy przedmioty składowane w magazynach są objęte ubezpieczeniem od kradzieży lub zniszczenia?
Nasze magazyny posiadają ubezpieczenie OC. W celu ubezpieczenia przedmiotów składowanych przez Najemców, oferujemy indywidualną polisę ubezpieczeniową.
W jaki sposób muszę zabezpieczyć swój magazyn?
Obowiązkowym zabezpieczeniem jest kłódka, którą Klient organizuje we własnym zakresie.
Płatności
Jak mogę zapłacić za box?
Udostępniamy możliwość zapłaty przelewem tradycyjnym.
Do kiedy należy zapłacić za box?
Faktury wystawiamy na początku miesiąca z terminem płatności 7 dni od daty wystawienia faktury.
Co jest wliczone w cenę najmu, czy są jakieś dodatkowe opłaty?
Wynajmując box nie musisz obawiać się o żadne ukryte opłaty, koszty obejmują miesięczny czynsz najmu. Opłata miesięczna jest stała i uwzględnia takie elementy jak utrzymanie porządku, ochronę, monitoring.
Czy w przypadku nieopłacenia faktury za najem boxu w terminie nadal mogę korzystać z magazynu?
Termin płatności wynosi 7 dni od daty wystawienia faktury. Jeżeli faktura nie została opłacona, to po 12 dniach od daty wystawienia faktury kod do budynku jest dezaktywowany.
Kiedy odzyskam dostęp do boxu, jeśli mój kod został dezaktywowany?
Kod zostanie odblokowany po opłaceniu zaległych faktur.
Umowa
Na jak długo muszę podpisać umowę?
Minimalny okres wynajmu wynosi 30 dni.
Jaki jest termin wypowiedzenia umowy najmu?
Termin wypowiedzenia umowy najmu wynosi 14 dni od dnia złożenia oświadczenia w Biurze Obsługi Klienta lub otrzymania pisma lub wysłania wiadomości e-mail.
Czy mogę zarezerwować magazyn przez Internet?
Oczywiście, na stronie znajduje się formularz rezerwacyjny, który umożliwi rezerwację boxu na co najmniej 30 dni.
Jaki warunki należy spełnić, aby podpisać umowę najmu?
Umowa najmu może zostać sporządzona na osobę prywatną lub firmę. W celu zawarcia umowy przez osobę prywatną prosimy o okazanie ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport). W przypadku firm wymagany jest numer NIP oraz pełnomocnictwo do podpisywania umów (dotyczy osób niebędących właścicielami firm lub niebędących osobami mogącymi reprezentować firmę zgodnie z KRS).
Czy w celu podpisania umowy najmu muszę pojawić się w Biurze Obsługi Klienta?
Umowę najmu boxu magazynowego możemy podpisać stacjonarnie – w biurze lub w wersji elektronicznej za pomocą podpisu kwalifikowanego lub poprzez Profil Zaufany.
Co to jest Profil Zaufany?
To bezpłatna metoda potwierdzania tożsamości obywatela Polski w elektronicznych systemach administracji. Stanowi alternatywę dla płatnego podpisu kwalifikowanego.
Jak utworzyć Profil Zaufany?
- Wejdź na stronę www.pz.gov.pl
- W górnym prawym roku wybierz opcję „Zarejestruj się”
- Wybierz jedną z metod uzyskania Profilu Zaufanego
a) Załóż i potwierdź Profil Zaufany online za pomocą banku lub innego dostawcy tożsamości;
b) Złóż wniosek o Profil Zaufany online i potwierdź go w rozmowie wideo z urzędnikiem;
c) Załóż i potwierdź Profil Zaufany online za pomocą dowodu osobistego z warstwą elektroniczną i czytnika NFC;
d) Wypełnij wniosek online i potwierdź go w placówce (ponad 2 tysiące miejsc w Polsce i za granicą).
Jak podpisać umowę za pomocą Profilu Zaufanego?
Aby podpisać dokument poprzez Profil Zaufany:
- Przygotuj dokument (plik), który chcesz podpisać.
- Wejdź na stronę: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany.
- Kliknij przycisk „Podpisz lub sprawdź dokument”.
- Gdy otworzy się strona Profilu Zaufanego, zaloguj się na swoje konto.
- Dodaj z dysku lokalnego dokument (plik) — kliknij „Wybierz dokument z dysku” albo przeciągnij plik myszką.
- Kliknij „Podpisz”. System wygeneruje plik .xml, w którym zawarty będzie twój podpis.
- Kliknij „Pobierz”, aby zapisać podpisany dokument formacie .xml na dysku lokalnym.
- Po podpisaniu możesz pobrać plik i wysłać go e-mailem do innej osoby, która też chce go podpisać.
Co zrobić, by przesłać podpisany dokument?
Zapisany na dysku (np. na pulpicie) dokument w formacie .XML możesz wysłać zarówno mailem lub choćby przy pomocy komunikatora internetowego do innej osoby, np. po to, by ona go też podpisała. Aby to zrobić musisz po prostu załączyć np. do maila plik .XML, czyli Twój dokument z zakodowanym podpisem.